dag 7

17 februari 2020 - Corsica, Frankrijk

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, we lagen allen maal  te slappen tot 9:00  POEP !!!!!!

We moesten nu op het vliegveld zijn.

Snel aankleden en gaan maar we waren veel te laat.

Snel een nieuwen vlucht geboekt maar de eerste was om 21:00 uur maar ja we kunnen nu niets meer veranderen.

Dan maar naar het dicht bijzijnde marktje ,maar eerst eten fruitsalade met yoghurt 'jaaaaa!' riep Joep 'mag ik dan ook een ijsje na afloop? nee' riep Floor. 'Kom op eten en daarna naar de markt o mag ik dan een stroopwafel? nee dat is Nederlands,' zij Floor kaas dan jij leert het ook nooit wat voor eten hebben hier dan wel nou bijvoorbeeld uuuuuuuuuu weet ik eigenlijk niet. zullen we op de markt kijken als ze lekkere hapjes hebben jaaaaa 15 minuten later ik zit vol ik moet overgeven uuuu hier is een wc doe het daar maar 15 minuten later kom we gaan naar huis het is toch geen negen uur nee ons verblijf voor de vakantie o ja kom we gaan 4 uur later kom in pakken we gaan zoo naar het vliegveld nou ik wil nog niet naar huis het moet toch 30 minuten later waren op het vliegveld een paar uur later ha eindelijk thuis.                the end!

1. .....:
    19 februari 2020
    hallo leuke reis blog !!!!!!!
    groetjes .....